Monday, October 25, 2010

Pencapaian Pelajaran SMP ku.

  • Ini lah pencapaian pelajaranku.
  • Terlalu panjang.
  • Menempuh susah dan getir sepanjang perjalanan itu.
  • Bermula dari:-
  • Sijil Rendah Pelajaran Persekutuan Tanah Melayu 1962.
  • Sijil Pelajaran Malaysia 1968.
  • Higher School Certicicate 1975.
  • Degree Of Bachelor Of Arts - Economics University Of Malaya 1979.


  • Aku mengambil peperiksaan SPAMTNS ini dalam tahun 1963.
  • Sijil ini aku ambil semasa aku belajar di SAMT di Seri Menanti.
  • Aku lulus semua 12 matapelajaran yang aku ambil.
  • Aku cuma dapat pangkat kelulusan ke DUA.
  • Semua matapelajaran yang aku ambil ini
  • Aku belajar secara formal di sekolah tersebut.



  • Berbekalkan SD yang tidak tamat
  • Aku mengambil peperiksaan SRP dalam tahun 1962.
  • Aku cuma lulus tujuh matapelajaran sahaja.
  • Itu pun dengan kelulusan yang paling minimum.
  • Aku bersyukur percubaan aku ini berjaya.
  • Aku berazam mahu meningkatkan pelajaranku hingga ke universiti.
  • Aku berdoa Allah memudahkan jalanku.

No comments:

Post a Comment